لینک های کاربردی
تعمیر لباسشویی بکو
تعمیر لباسشویی بکو

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

ازآنجاکه ماشین‌های لباسشویی از لوازم مهم هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شوند، هنگام خرابی این دستگاه یافتن نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیرکار لباسشویی بکو به یک دغدغه و نگرانی برای اکثر خانواده‌ها تبدیل می‌شود؛ زیرا در این امر مهم نمی‌توان به هر تعمیرگاهی اعتماد کرد، اما اصلاً نگران حل این موضوع نباشید، ما در اینجا شما را با یکی از نمایندگی‌های مجاز تعمیر لباسشویی بکو در تهران آشنا خواهیم کرد که با سال‌ها تجربه و فعالیت درخشان در زمینه تعمیر لباسشویی بکو بهترین و اولین گزینه برای انتخاب در این زمینه می‌باشد. رسام سرویس سرویس با داشتن شعبه‌های زیادی از نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در سراسر تهران و حومه به‌صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته فعالیت می‌کند؛ بنابراین ما در سریع‌ترین زمان ممکن خرابی ماشین لباسشویی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهیم کرد.

تعمیر لباسشویی بکو در منزل در تهران

نمایندگی رسام سرویس سرویس به شما امکان بهره‌مندی از باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر لباسشویی بکو در منزل با استفاده از ابزارهای پیشرفته و قطعات اصل مخصوص به برند بکو را خواهد داد، پس اگر ماشین لباسشویی بکو شما با مشکلی موجه شده است، نیازی به نگرانی ساعت‌ها جستجو برای یافتن تعمیرکار قابل‌اعتماد نخواهید داشت، شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید از طریق تماس با شماره‌تلفن‌های نمایندگی رسام سرویس سرویس و ثبت درخواست تعمیرکار لباسشویی بکو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بکو دسترسی پیدا کنید. تیم ما، تحت عنوان نمایندگی تعمیرات بکو در خدمت رسانی آماده است.

درباره شرکت رسمی رسام

شرکت رسمی رسام به‌عنوان نمایندگی بکو در ایران فعالیت می‌کند. با ۱۷ سال خدمت‌رسانی به مشتریان فهیم و داشتن ۷۰ هزار اشتراک فعال در سراسر تهران و کرج و لواسانات. اگر لوازم‌خانگی شما در دوران گارانتی شرکت رسمی رسام باشد، کارشناسان ما بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه عیب دستگاه شمارا حل می‌کنند و اگر خارج از گارانتی باشد بازهم می‌توانید از خدمات طلایی ما بهره‌مند شوید. تمامی کارشناسان در این مجموعه ملزم به استفاده از قطعات اصلی و ارائه گارانتی و اعلام هزینه پیش از استارت تعمیرات هستند و در انتهای تعمیرات بایست فاکتور رسمی به شما مشتریان عزیز تقدیم نمایند.

*رضایت مشتری و کیفیت خدمات در رسام شعار نیست*

[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="6182339e28e28" title="۰۲۱-۳۷۸۵۱" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" link="url:tel%3A%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B3%DB%B7%DB%B8%DB%B5%DB%B1|rel:nofollow"]

عیب‌یابی و تعمیرات لباسشویی بکو

عیب‌یابی و تشخیص صحیح علت خرابی، اولین مرحله در تعمیرات لباسشویی بکو می‌باشد، اما این امر مهم باید توسط فرد واجد شرایط یا متخصص که دوره‌های آموزشی تعمیرات ماشین‌های لباسشویی بکو را گذرانده و تسلط و دانش کافی در این زمینه را کسب نموده انجام شود. تعمیرکاران ما در مجموعه بزرگ رسام سرویس سرویس با گذراندن دوره‌های پیشرفته و کسب مهارت و اطلاعات بروز قادر به تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی بکو در مدل‌های مختلف می‌باشند. پس از ثبت درخواست از سوی شما عزیزان تعمیرکاران نمایندگی مجاز رسام سرویس سرویس در کوتاه‌ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و با عیب‌یابی صحیح و دقیق ماشین لباسشویی بکو، مشکلات و ایرادات جزئی دستگاه شمارا برطرف کرده و به افزایش عمر دستگاه شما کمک خواهند کرد.

عیب‌یابی و تعمیرات لباسشویی بکو

مراحل ارائه خدمات رسام سرویس

[woodmart_info_box image="947" alignment="center" woodmart_css_id="60c52d1a861dd" title="ثبت سفارش" subtitle="1" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]ثبت سفارش به‌صورت تلفنی یا آنلاین، از طریق تماس تلفنی با شماره 37851-021 یا با پرکردن فرم آنلاین ثبت درخواست[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="948" alignment="center" woodmart_css_id="60c4f8aa549d2" title="بررسی مشکل" subtitle="2" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]بررسی مشکل و انتخاب مناسب‌ترین تعمیرکار جهت دستگاه و برند مربوطه[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="950" alignment="center" woodmart_css_id="60c4f8a01ae58" title="تعمیر دستگاه و ارائه گارانتی کتبی" subtitle="3" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]در زمان مدنظر شما تکنسین در محل حاضر شده و عیب دقیق دستگاه را تشخیص می‌دهد[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="949" alignment="center" woodmart_css_id="60c4f892e165a" title="پرداخت هزینه به صورت آنلاین یا در محل" subtitle="4" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]تکنسین در محل حاضر شده و عیب دقیق دستگاه را تشخیص و هزینه تعمیرات را اعلام می‌کند.[/woodmart_info_box]
[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="60608319ba1fe" title="فرم درخواست آنلاین" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" el_class="onlineForm"]

تعمیر لباسشویی بکو در تهران

رسام سرویس سرویس به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو آماده تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی بکو در مدل‌های مختلف می‌باشد. شما همشهریان عزیز می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تهران، در هر ساعتی از شبانه‌روز با کارشناسان و متخصصان مجموعه تماس حاصل کنید، همکاران ما پس از بررسی‌های لازم و ارائه مشاوره رایگان، در صورت نیاز یکی از تعمیرکاران متخصص لباسشویی بکو را در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما ارسال خواهند کرد.

تعمیر لباسشویی بکو در محل

یکی فاکتور‌های اصلی در نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل، دقت در انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی بکو می‌باشد؛ زیر تعمیر غیرتخصصی و غیراصولی این دستگاه باعث ایجاد مشکلات پیچیده و جدی‌تری به قطعات دستگاه و درنهایت نیز دست رفتن آن خواهد شد؛ تعمیرکاران نمایندگی مجاز رسام سرویس سرویس با برخورداری سال‌ها تجربه کاری و گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مدارک بین‌المللی، صلاحیت لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو را داشته و با ارائه ضمانت‌نامه معتبر خیال شما عزیزان را جهت هرگونه تعمیر یا تعویض ماشین لباسشویی آسوده می‌کنند. رسام سرویس سرویس با نظارت بر کلیه خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران خود در محل، مسئولیت تمامی خدمات را برعهده خواهد گرفت؛ بنابراین اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل به یک تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی بکو دارید؟ ما زبده‌ترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی بکو را در کمترین زمان ممکن به محل شما عزیزان اعزام خواهیم کرد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهران

رسام سرویس سرویس یکی از معتبرترین و مجهزترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در تهران و حومه می‌باشد. تعمیرکاران متخصص نمایندگی مجاز رسام سرویس سرویس قادر به تعمیر مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی بکو به بهترین شکل ممکن می‌باشند؛ بنابراین به شما عزیزان این اطمینان را می‌دهیم که انتخاب تعمیرکاران رسام سرویس سرویس برای تعمیر لباسشویی بکو خیال شما مشتریان عزیز را از هر نظر آسوده خواهد کرد، شایان‌ذکر است اولویت اول تعمیرکاران ماشین لباسشویی بکو در رسام سرویس سرویس تعمیر قطعات آسیب دیده و معیوب دستگاه شما می‌باشد تا هزینه‌های تعمیرات تا حدودی کاهش یابد؛ اما گاهی این امر ممکن نیست و دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه و استفاده از قطعه جدید خواهد داشت، در این گونه موارد رسام سرویس سرویس ضمانت می‌کند که تعمیرکاران لباسشویی بکو در نمایندگی رسام سرویس سرویس از قطعات اورجینال و مخصوص ماشین لباسشویی بکو استفاده خواهند کرد و کلیه مراحل خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو تحت نظارت مستقیم شما در محل انجام خواهد شد، پس همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق پرکردن فرم سفارش آنلاین تعمیرات در منزل درخواست خود را برای اعزام فوری یک تعمیرکار لباسشویی بکو ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهران

خدمات رسام سرویس سرویس

نصب و سرویس ماشین لباسشویی بکو در منزل

استفاده از قطعات اصل مخصوص ماشین‌های لباسشویی بکو

ارائه گارانتی و فاکتور رسمی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

عیب‌یابی دقیق و کارشناسانه تعمیرکاران رسام سرویس سرویس

ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان از سوی کارشناسان نمایندگی جهت رفع مشکلات جزئی

سرعت در ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو

دانش فنی و مهارت بالای تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

ارائه خدمات کاملاً تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران

ارائه منصفانه‌ترین قیمت‌های تعمیرات طبق مصوبه اتحادیه

دسترسی سریع به تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو در سراسر تهران

باور‌های غلط در استفاده از ماشین لباسشویی بکو

پرکردن بیش از ظرفیت مواد شوینده: برخی معتقد هستند که هرچه مقدار شوینده در محفظه بیشتر باشد، لباس‌ها تمیزتر شسته خواهد شد، اما حقیقت این است که این امر، نه‌تنها باعث تمیز نشدن لباس‌ها نمی‌شود؛ بلکه با ایجاد کف بیش از حد مانع خروج آلودگی‌ها از لباس‌ها و تضعیف عملکرد دستگاه خواهد شد.

تمیزکردن و شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی: فیلتر‌ها به علت جذب ذرات، در مستعد رشد عوامل بیماری‌زا و کثیفی‌ها خواهند بود؛ درنتیجه باید به‌صورت منظم هرچند وقت یکبار آن را تمیز کرده تا از گرفتگی و انسداد سوراخ‌های موجود در این ناحیه نیز جلوگیری کنید.

ضدعفونی ماشین لباسشویی: برای ضدعفونی ماشین لباسشویی خود می‌توانید از ماده شوینده مناسب و ضدعفونی مخصوص ماشین لباسشویی یا محلول آب و سرکه استفاده کنید.

  • بدنه ماشین لباسشویی برق دارد؟
  • آب از زیر ماشین لباسشویی بکو نشت می‌کند؟
  • ماشین لباسشویی حین شستشو ازکارافتاده است؟
  • ماشین لباسشویی آب پر نمی‌شود؟
  • ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند؟
  • ماشین لباسشویی وارد مرحله چرخش نمی‌شود؟
  • روی لباس‌ها لکه وجود دارد؟
  • زمان شستشوی لباس‌‌ها طولانی شده است؟
  • در مرحله آبکشی ماشین لباسشویی بکو مشکل وجود دارد؟
  • صفحه نمایشگر لباسشویی روشن نمی‌شود؟

سؤالات رایج مشکلات ماشین لباسشویی بکو

مشکلات رایج ماشین لباسشویی کنوود
  • ماشین لباسشویی بکو سروصدا و لرزش زیادی دارد؟
  • ماشین لباسشویی بکو روشن نمی‌شود؟
  • ماشین لباسشویی بکو لباس‌ها را خوب نمی‌شوید؟
  • دیگ شستشو در ماشین لباسشویی بکو نمی‌چرخد؟
  • لباس‌ها در ماشین لباسشویی بکو چروک می‌شود؟
  • ماشین لباسشویی عملیات شستشو را کامل نمی‌کند؟
  • دکمه تایمر ماشین لباسشویی کار نمی‌کند؟
  • درب ماشین لباسشویی بازو بسته نمی‌شود؟
  • درب ماشین لباسشویی قفل شده است‌؟
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی خراب شده است؟
  • پودر ماشین لباسشویی روی لباس‌ها باقی‌مانده است؟
  • ماشین لباسشویی بوی نامطبوع و بدی دارد؟

نمایندگی‌های تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تهران

اینجا نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تهران می‌باشد، اگر ماشین لباسشویی بکو شما با مشکلی مواجه شده است، اصلاً نگران این موضوع نباشید؛ زیرا رسام سرویس سرویس با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران آماده خدمت‌رسانی در زمینه تعمیرات ماشین‌های لباسشویی بکو به شما همشهریان عزیز تهرانی می‌باشد:

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در نیاوران تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در ولنجک تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در فرشته تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در فرمانیه تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در زعفرانیه تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در سعادت‌آباد تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در جنوب غرب تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در صادقیه تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در افسریه تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شوش تهران
  • و سراسر نقاط تهران و حومه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در غرب تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در پونک تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اکباتان تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهرک غرب تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شهر زیبا تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهرانسر
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو چیتگر تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در شمال تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در قیطریه تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در ستارخان تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تجریش تهران

رعایت نکات مهم نگهداری و استفاده از لباسشویی بکو

رعایت نکات مهم نگهداری و استفاده از لباسشویی بکو
  • در صورت استفاده دوباره از ماشین لباسشویی اجازه وقفه و استراحت حداقل یک‌ساعته به دستگاه خود دهید.
  • محفظه مواد شوینده را هرچند وقت یکبار شستشو و تمیز کنید.
  • از سالم بودن اتصالات و شیلنگ‌ها و مسیر‌های تخلیه اطمینان حاصل کنید.
  • یکی از راه‌حل‌های ساده جهت مراقبت و نگهداری از ماشین لباسشویی بکو، جرم‌گیری محفظه شوینده می‌باشد، زیرا این محل در معرض تجمع جرم و آلودگی می‌باشد.
  • از بسته شدن کامل درب ماشین لباسشویی بکو خود قبل از شروع شستشو مطمئن شوید.
  • پس از اتمام عملیات شستشو و کامل شدن مراحل درب ماشین لباسشویی را جهت جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع یا بد باز بگذارید.
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بکو در معرض تجمع آلودگی و جرم می‌باشد و می‌تواند موجب رشد عوامل بیماری‌زا در این محل شود؛ بنابراین این محل را با محلولی از سرکه یا جوش شیرین تمیز کنید.
  • برای تمیزکردن پانل کنترل از یک‌پارچه نرم استفاده نمایید.
  • با رعایت برخی از نکات مهم و ساده می‌توانید علاوه بر نگهداری و مراقبت از ماشین لباسشویی، عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید:
  • برای نصب ماشین لباسشویی بکو خود حتماً از یک متخصص لباسشویی بکو که در این زمینه تسلط و تجربه کافی دارد کمک بگیرید.
  • ماشین لباسشویی بکو را با درنظرگرفتن شرایطی مانند دسترسی به پریز، شیر آب و فاصله‌های استاندارد و غیره در محلی مناسب نصب نمایید.
  • ماشین لباسشویی بکو را در محلی که کاملاً تراز است، استقرار دهید.
  • برای شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی بکو از شوینده‌های باکیفیت و مناسب و آب استفاده کنید.
  • از تکیه دادن به دستگاه حین شستشوی لباس‌ها خودداری کنید.
  • برای ماشین لباسشویی خود از پریز مشترک استفاده نکنید.
  • در محفظه ماشین لباسشویی خود را از مقدار مناسبی از شوینده را ریخته و محفظه را بیش از ظرفیت آن پر نکنید.
  • از گذاشتن البسه سنگین و پرحجم در ماشین لباسشویی بکو خود جدا خودداری کنید.
  • زمانی که برنامه‌ای را در ماشین لباسشویی بکو خود انتخاب می‌کنید به نوع پارچه، رنگ، میزان کثیفی و درجه حرارت مجاز شستشو توجه داشته باشید.
  • همیشه از درجه حرارت پایین متناسب با نوع لباس خود استفاده کنید؛ زیرا درجه‌های حرارت بالا به معنی مصرف زیاد انرژی می‌باشند.
خدمات تعمیر یا تعویض قطعات لباسشویی بکو

نصب و راه‌اندازی ماشین لباسشویی بکو

اگر به‌تازگی نقل‌مکان کرده‌اید و برای نصب مجدد ماشین لباسشویی برند بکو در محل جدید خود نیاز به یک متخصص خدمات ماشین لباسشویی بکو دارید؟ کارشناسان و متخصصان نمایندگی رسام سرویس سرویس در تهران در کم‌ترین زمان ممکن شما را در این زمینه کمک خواهد کرد، تنها کافی است با شماره‌تلفن‌های نمایندگی ما تماس حاصل کنید.

[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="60f2ef90c4605" title="۰۲۱-۳۷۸۵۱" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" link="url:tel%3A%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B3%DB%B7%DB%B8%DB%B5%DB%B1|rel:nofollow"]

در اینجا به بررسی بعضی از مشکلات متداول لباسشویی بکو و علت آن‌ها به‌صورت مختصر می‌پردازیم:

در مرحله آبکشی لباسشویی بکو مشکل وجود دارد؟ (تخلیه نکردن آب)

  • استفاده از ماده شوینده بی‌کیفیت و نامناسب
  • قراردادن اشتباه مواد شوینده در محفظه
  • مسدود شدن فیلتر پمپ
  • خم‌شدگی شیلنگ تخلیه
  • خرابی تایمر
  • خرابی برد کنترلی و اتصالات
  • خرابی پمپ تخلیه
  • نامناسب بودن شرایط نگهداری ماده شوینده

دیگ شستشو در لباسشویی بکو نمی‌چرخد؟

  • عدم تعادل در قرارگیری لباس‌ها
  • بسته نشدن کامل درب
  • قراردادن البسه سنگین و پرحجم مانند پتو
  • خرابی پمپ تخلیه
  • تراز نبودن دستگاه
  • پاره شدن یا شل شدن تسمه پمپ
  • تخلیه نشدن کامل آب
  • خرابی موتور
  • خراب‌شدن برد الکترونیکی
  • خراب‌شدن بلبرینگ‌ها

آب از زیر لباسشویی بکو نشت می‌کند؟

  • استفاده بیش از حد شوینده
  • سوراخ شدن دیگ شستشو
  • شل شدن شیلنگ‌های ماشین لباسشویی
  • مسدود شدن شیلنگ‌های ورودی آب
  • مسدود شدن شیلنگ تخلیه
  • خرابی پمپ تخلیه
  • خرابی لاستیک دور درب

ماشین لباسشویی بوی نامطبوع و بدی دارد؟

  • شستشوی لباس‌ها در درجه حرارت پایین
  • باز نگذاشتن درب ماشین لباسشویی بعد از شستشو لباس‌ها
  • انتخاب برنامه اشتباه (کوتاه‌مدت)
  • باقی‌ماندن لباس‌های شسته شده در دیگ شستشو به مدت طولانی
  • عدم توجه به شستشو و تمیزکردن فیلتر‌های ماشین لباسشویی
  • عدم توجه به سرویس سالیانه دستگاه
  • خشک نکردن لاستیک دور درب دستگاه
  • آلودگی محفظه شوینده

ماشین لباسشویی آب پر نمی‌شود؟

  • بسته بودن شیر ورودی آب
  • گرفتگی شیلنگ ورودی آب
  • انسداد فیلتر آب ورودی

درب ماشین لباسشویی بازو بسته نمی‌شود؟

  • خراب‌شدن برد الکترونیکی
  • خراب‌شدن میکروسوئیچ درب

درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود؟

  • شکستن دستگیره
  • اشکال در لولا و اتصالات درب
  • خراب‌شدن قفل درب
  • خراب‌شدن میکروسوئیچ درب
  • پرکردن بیش از حد لباس در لباسشویی
  • خراب‌شدن لاستیک دور درب

ماشین لباسشویی بکو سروصدا و لرزش زیادی دارد؟

  • وجود اجسام خارجی مثل کلید، سکه و… در لاستیک دور درب
  • پرکردن بیش از حد لباس در دیگ
  • تراز نبودن دستگاه
  • تنظیم نبودن پایه‌های دستگاه
  • شیب محل نصب ماشین لباسشویی بکو
  • فرسودگی کلاچ
  • اشکال در بلبرینگ‌های موتور
  • پارگی یا پوسیدگی لاستیک دور درب
  • بسته بودن پیچ‌های نگهدارنده دیگ شستشو
  • خراب‌شدن شفت
  • خراب‌شدن کاسه نمد
  • خراب‌شدن پمپ تخلیه
  • پارگی یا پوسیدگی تسمه پمپ
  • شکسته شدن سه نظام آبکش
  • نقص در کمک‌فنرها یا فنرهای نگهدارنده
  • برخورد شیلنگ تخلیه با بدنه دستگاه
  • اشکال در یاتاقان‌های زیر دیگ شستشو
  • عدم تعادل و بارگیری لباس‌ها در ماشین لباسشویی

بدنه لباسشویی بکو برق دارد؟

  • سوختن موتور دستگاه
  • اتصال سیم‌ها
  • اتصال برق از قطعات الکتریکی
  • خرابی سیم‌های برق

لباس‌ها در لباسشویی آسیب‌دیده‌اند؟

  • گیرکردن اجسام خارجی مانند کلید، سکه و غیره
  • اشکال در ترموستات

ماشین لباسشویی بکو روشن نمی‌شود؟

  • ماشین لباسشویی بکو روشن نمی‌شود؟
  • اشکال در پریز برق
  • بسته نشدن کامل درب
  • ایراد در میکروسوئیچ درب
  • تراز نبودن دستگیره تایمر با پنل
  • داغ شدن بیش از اندازه موتور لباسشویی
  • مشکل در برد کنترلی دستگاه
  • تراز نبودن ولوم تایمر

روی لباس‌ها لکه وجود دارد؟

  • مقدار ناکافی ماده شوینده
  • استفاده بیش از حد شوینده
  • انتخاب اشتباه برنامه‌های ماشین لباسشویی
  • درجه حرارت نامناسب
  • استفاده از شوینده نامناسب و بی‌کیفیت

زمان شستشوی لباس‌‌ها طولانی شده است؟

  • فشار پایین آب
  • پایین بودن ولتاژ ورودی
  • پایین بودن درجه حرارت آب ورودی
  • افزایش تعداد آبکشی
  • کف بیش از حد مواد شوینده
  • استفاده بیش از اندازه مواد شوینده

صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود؟

  • عدم فرمان از برد کنترلی دستگاه
  • سوختن نمایشگر

آب در مخزن لباسشویی گرم نمی‌شود؟

  • خراب‌شدن المنت و اتصالات
  • ایراد در برد الکترونیکی
  • خرابی تایمر
  • اشکال در سیم‌پیچی‌ها
هزینه تعمیر لباسشویی بکو

در اینجا به بررسی برخی نکات مربوط به نصب ماشین لباسشویی بکو خواهیم پرداخت:

از نصب ماشین لباسشویی بکو خود بروی سطوح ناصاف مانند فرش، چوب، موکت و غیره خودداری کنید.

از یک محافظ برق استاندارد برای اتصال ماشین لباسشویی خود به برق استفاده کنید.

شیلنگ ورودی آب را بیش از اندازه نکشید.

فاصله استاندارد ماشین لباسشویی با محیط اطراف و دیوارها رعایت کنید.

برای انتخاب محل قرارگیری و نصب دستگاه، از دسترسی و نزدیکی آن با پریز و شیرآب اطمینان حاصل کنید.

محل قرارگیری ماشین لباسشویی باید شیب و پستی بلندی نداشته باشد.

از لق نبودن دستگاه و تنظیم بودن پایه‌های ماشین لباسشویی بکو خود اطمینان حاصل کنید.

چرا رسام سرویس سرویس؟

  • ارائه خدمات تعمیر لباسشویی بکو در شعبه‌های مختلف در سراسر تهران
  • به‌روزرسانی اطلاعات و مهارت تعمیرکاران لباسشویی بکو با برگزاری دوره‌های آموزشی سالیانه
  • تعمیرات لباسشویی بکو با استفاده از ابزار و روش‌های پیشرفته و جدید
  • نصب سرویس و تعمیر لباسشویی بکو با نازل‌ترین قیمت مطابق با نرخ اتحادیه
  • امکان ثبت درخواست تعمیرات از طریق تماس یا اینترنتی
  • مراجعه سریع و به‌موقع تعمیرکاران متخصص لباسشویی بکو در محل
  • تخصص و تعهد کاری بالای تعمیرکاران لباسشویی بکو
  • اخلاق مناسب کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو
  • ثبت رضایت شمار زیادی از مشتریان
  • انجام تمام مراحل تعمیرات لباسشویی بکو در محل
  • ارائه ضمانت‌نامه ۶ ماهه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو

محاسبه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

مشکل عمل نکردن دور خشککن لباسشویی
احتمال لباس ریختن بیش از ظرفیت لباسشویی0
خرابی در تایمر و برد الکترونیکی دستگاه290  الی 890
معیوب بودن موتور(تعویض یا تعمیر )490 الی 1/600
  احتمال مسدود شدن پمپ تخلیه یا شیلنگ های لباسشویی150 الی 195
خرابی در خازن راه انداز (سرویس و عیب یابی موتور)250 الی 440
مشکل صدا و لرزش در لباسشویی
 بررسی عدم تراز بودن لباسشویی(سرویس)130 الی 190
 احتمال ترک وزنه بتنی روی دیگ لباسشویی 180 الی 290
احتمال معیوب بودن کمک های لباسشویی250 الی 390
معیوب بودن کاسه نمد ، بلبرینگ، شفت و سه نظام790 الی 1/250
آسیب دیدگی فولی لباسشویی190 الی 390
مشکل عدم شستشوی خوب
احتمال معیوب بودن شیر برقی لباسشویی برای عدم ورود آب290 الی 490
معیوب بودن المنت190 الی 290
احتمال معیوب بودن هیدروستات برای عدم تنظیم آب290 الی 390
مشکل روشن نشدن لباسشویی
بررسی پریز برق و دوشاخه0
معیوب بودن موتور490  الی 890
خرابی میکروسوئیچم و مجموعه قفل درب معیوب است190 الی 490
احتمال خرابی برد و تعمیر برد الکترونیکی290 الی 650

خدمات تعمیر یا تعویض قطعات لباسشویی بکو

تعویض فیلتر

تعمیر محفظه شوینده

تعویض بلبرینگ‌های موتور ماشین لباسشویی

تعویض شیر برقی

تعمیر موتور لباس‌شویی

تعمیر یا تعویض میکروسوئیچ درب

تعمیر تایمر

تعویض برد الکترونیکی

تعویض لاستیک دور درب

تعویض کمک‌فنرها

تعمیر قفل درب

تعویض پمپ تخلیه

تعویض تسمه پمپ

ویدئوی طرز نگه داری از لباسشویی بکو

کد خطا و ارور لباسشویی بکو

ماشین‌های لباسشویی بکو با نمایش کدهای خطا به شما هشدار می‌دهند که دستگاه دچار چه مشکلی شده و شما با دانستن این کدهای خطا یا ارور دستگاه خود می‌توانید، متوجه شوید که کدام ناحیه از دستگاه شما دچار مشکل شده است، در اینجا تلاش کردیم لیستی از برخی ارور‌های لباسشویی بکو را برای شما عزیزان تهیه کنیم:

کد خطا ۱E: مشکل در سیم‌کشی ترمیستو

کد خطا ۲E: خرابی هیتر یا مشکل درسیم کشی

کد خطا 3E: خرابی هیتر یا اشکال در رله برد کنترل

کد خطا ۵E: مسدود شدن فیلتر پمپ، پمپ تخلیه، شیلنگ تخلیه و یا خرابی برد الکترونیکی

کد خطا 6E: خرابی موتور لباسشویی

کد خطا ۸E: خرابی شیر برقی یا اشکال در شیلنگ ناحیه پشتی دستگاه

کد خطا ۹E: خرابی قفل درب

کد خطا ۱۰E: مسدود شدن درب یا ایراد در میکروسوئیچ درب

کد خطا 1۱E: خرابی موتور لباس‌شویی

کد خطا ۱۷E: استفاده از شوینده‌های بی‌کیفیت یا پرکردن بیش از حد لباسشویی

آشنایی با برنامه‌های ماشین لباسشویی بکو

دقت در انتخاب برنامه مخصوص متناسب با جنس لباس، کیفیت لباس شما را حفظ خواهد کرد و باعث افزایش طول عمر دستگاه شما خواهد شد.

Eco clean : (شستشوی اقتصادی) با استفاده از ماشین‌های لباسشویی بکو شما می‌توانید با کمترین مصرف میزان انرژی لباس‌های کثیف مقاوم پنبه‌ای و نخی خود را بشورید اگرچه در مقایسه با سایر برنامه‌ها زمان طولانی دارد، اما صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در آن بسیار بالاست. این برنامه برای شستشوی لباس‌های خیلی کثیف کاربرد ندارد.

Baby protect: (حفاظت از کودکان) از این برنامه جهت شستشوی البسه‌‌ای مانند لباس کودکان بخصوص نوزادان که نیاز به شستشوی ضد آلرژی و بهداشتی در درجه حرارت بالا استفاده می‌شود.

Aqua wave: این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌هایتان را در مدت‌زمان طولانی و آرام، بدون ازدست‌رفتن کیفیت آن شستشو دهید.

Aqua fusion: این برنامه دارای قابلیت مصرف حداقل انرژی را دارد و از هدررفتن شوینده و آب جلوگیری خواهد کرد.

Dark Care: (شستشوی تیره) از این برنامه جهت شستشوی لباس‌های تیره در دمای ۳۰ تا ۴۰ درجه استفاده می‌شود.

Gentle Care: جهت شستشوی لباس‌های ظریفی مانند لباس‌خواب‌های زنانه کاربرد دارد.

Hand Wash20: (دستی) این برنامه مخصوص شستشوی لباس‌های حساس و ظریفی مانند ابریشم و لباس‌هایی که برچسب not machin-washable (غیر قابل شستشو با ماشین)، با مصرف کمترین مقدار آب می‌باشد.

Shirts: این برنامه مخصوص شستشوی لباس‌هایی مانند تیشرت می‌باشد.

Mix Fabricsl40: مخصوص شستن لباس‌ها با رنگ‌های مختلف می‌باشد. از این برنامه می‌توانید جهت شستشوی لباس‌های کتان و الیاف مصنوعی بدون جداکردن آنها استفاده کنید.

Hygiene20 : از این برنامه برای شستشوی لباس‌های حساس مانند لباس کودکان و لباس‌های خوب زنانه استفاده می‌شود.

Cotton: از این برنامه جهت شستشوی الیاف نخی مانند حوله، ملافه، لباس زیر، لباس‌های نخی، کتان و… استفاده می‌شود.

Synthetics: جهت شستشوی الیاف مصنوعی مانند پیراهن، بلویز، پلی استری با حداکثر وزن ۳ کیلویی استفاده می‌شود و در مقایسه با Cottonسیکل زمان شستشوی کمتری دارد.

Synthetics40 : پرده توری همراه با انتخاب عملکردهای شستشو وضد چروک استفاده کنید، بدلیل بافت توری پرده و ایجاد کف فراوان از مقدار مناسبی از شوینده استفاده کنید.

Daily Wash: این برنامه برای شستشوی سریع لباس‌های روزانه مانند لباس زیر، جوراب و…مناسب هستند.

Wool: (پشمی)برای شستشوی لباس‌هایی از جنس پشم که دارای وزن کمتر از ۲ کیلوگرم هستند، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

Sport: (ورزشی)جهت شستشوی مخصوص لباس ورزشی کاربرد دارد.

محاصبه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

عملکرد کمکی ماشین لباسشویی بکو

پیش شستشو: هنگامی که البسه به شدت کثیف باشد از این عملکرد استفاده کنید، اما درصورت استفاده نکردن نیز در مصرف انرژی، آب، شوینده و زمان شستشو نیز صرفه جویی خواهد شد.

شستشوی سریع: این عملکرد را می‌توان همراه با برنامه‌های Cotton و Synthetics استفاده کرد؛ زیرا ازاین امر زمان شستشوی لباس‌ها و مراحل آبکشی را کم می‌کند.

آبکشی اضافی: از این عملکرد برای آبکشی اضافه آبکشی بعد از آبکشی پایان شستشو استفاده می‌شود تا خطر باقی ماندن مواد شوینده بروی لباس‌های افراد دارای حساسیت و کودکان کاهش یابد.

نگهداری آبکشی: اگر قصد بیرون آوردن لباس‌ها بالافاصله بعد از پایان برنامه را ندارید از این عملکرد استفاده کنید.

هزینه تعمیر لباسشویی بکو

تعمیرکاران رسام سرویس سرویس جهت کسب رضایت شما عزیزان تمام تلاش خود را خواهند کرد که از هزینه‌ تعمیر لباسشویی بکو شما را تا جای امکان کاهش دهند، ما در نمایندگی مجاز رسام سرویس سرویس به شما عزیزان این اطمینان را می‌دهیم که بالاترین کیفیت خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو را با مناسب ترین قیمت مطابق با نرخنامه سازمان نظارتی (اتحادیه) در منزل شما ارائه خواهیم داد. حائز اهمیت است، تمامی قیمت‌های اعلام شده توسط تعمیرکاران ما، طبق مصوبه شرکت و اتحادیه کنترل می‌شود و هیچ گونه هزینه اضافی از شما گرفته نخواهد شد، جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می‌توانید به صورت اینترنتی ازنرخ اعلام شده ازسوی اتحادیه مطلع گردید.

درخواست تعمیرات لباسشویی بکو از رسام سرویس سرویس

ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی بکو با برقراری تماس یا پر کردن فرم درخواست به صورت اینترنتی

دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان

اعزام فوری تکنسین به محل موردنظر

نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بکو درمحل

ارائه فاکتوررسمی و گارانتی ۱۸۰ روزه

تسویه پس از پایان تعمیرات ورضایت مشتری

سوالات متداول

آیا شرکت رسام سرویس نمایندگی اصلی بکو است؟

رسام سرویس به عنوان برند ثبت شده در شرکت رسمی رسام بوده و دارای تمامی مدارک اعتبار سنجی از جمله مجوز اتحادیه های مربوط و تحت نظارت سازمان اصناف ایران می باشد.

در صورتی که هنگام حضور تکنیسین و پس از عیب یابی، به هر دلیل با انجام تعمیرات منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

در صورت حضور تکنیسین و پس از عیب یابی، به هر دلیلی با تعمیرات موافقت نشود تنها هزینه ایاب و ذهاب پرداخت می شود که مطابق نرخ نامه رسام سرویس سرویس 50 هزار تومان است.

ثبت سفارش خدمات
021-37851