لینک های کاربردی
تعمیر ساید دوو
تعمیر ساید دوو

تعمیرات انواع لوازم‌خانگی دوو زیر نظر شرکت رسمی رسام انجام شده و تمامی تکنسین‌ها دوره‌های مخصوص هر وسیله را به‌صورت تخصصی دیده‌اند. رسام سرویس دارای تعمیرکاران با سابقه کاری بالا در زمینه تعمیر ساید دوو می‌باشد به صورتی که تجربه کاری و تخصص معیار انتخاب تکنسین‌های جدید برای ما محسوب می‌شود.

با تمامی این تفاسیر ما برای تعمیرات لوازم‌خانگی دوو گارانتی ۱۸۰ روزه در نظر گرفته‌ایم تا مشتریان عزیزمان با خیال آسوده لوازم خود را به ما بسپارند.

تعمیرات ساید بای ساید دوو

درصورتی‌که به دنبال مرکزی برای تعمیرات ساید بای ساید دوو در تهران هستید باید به چند موضوع مهم که در ادامه قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم توجه داشته باشید. دستگاه‌های سایدبای‌ساید یکی از متداول‌ترین، مدرن‌ترین و محبوب‌ترین نمونه از یخچال‌های موجود در دنیا هستند که هم فضای زیادی دارند و هم از نظر سیستم خنک‌کنندگی اغذیه و سرد نگه‌داشتن و ساخت یخ می‌توانند برای یک خانواده حتی کم‌جمعیت گزینه مناسب و ایده آلی باشند.

برندهای زیادی نیز در بازار این دستگاه‌ها را تولید و راهی بازار کشور می‌کنند. از بین تمامی این برندها شرکت کره‌ای دوو یکی از استانداردترین، شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین‌هاست. کیفیت محصولات این مجموعه نیز عالی است.

درباره شرکت رسمی رسام

شرکت رسمی رسام به‌عنوان نمایندگی دوو در ایران فعالیت می‌کند. با ۱۷ سال خدمت‌رسانی به مشتریان فهیم و داشتن ۷۰ هزار اشتراک فعال در سراسر تهران و کرج و لواسانات. اگر لوازم‌خانگی شما در دوران گارانتی شرکت رسمی رسام باشد، کارشناسان ما بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه عیب دستگاه شمارا حل می‌کنند و اگر خارج از گارانتی باشد بازهم می‌توانید از خدمات طلایی ما بهره‌مند شوید. تمامی کارشناسان در این مجموعه ملزم به استفاده از قطعات اصلی و ارائه گارانتی و اعلام هزینه پیش از استارت تعمیرات هستند و در انتهای تعمیرات بایست فاکتور رسمی به شما مشتریان عزیز تقدیم نمایند.

*رضایت مشتری و کیفیت خدمات در رسام شعار نیست*

[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="617f9248632f3" title="۰۲۱-۳۷۸۵۱" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" link="url:tel%3A%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B3%DB%B7%DB%B8%DB%B5%DB%B1|rel:nofollow"]

نمایندگی تعمیرات ساید دوو

دراین‌بین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تعمیرات به سراغ مراکز معتبر و شناخته‌شده بروید که با اطمینان خاطر این کار را برای شما انجام می‌دهند. پس از انجام پروسه تعمیر ساید دوو به شما فاکتور رسمی ارائه می‌کنند، ضمن این‌که اگر لازم باشد قطعه‌ای از سایدبای‌ساید شما عوض شود، حتماً از یک نمونه باکیفیت استفاده می‌کنند. از طرفی خدمات پس از فروش دوو در تهران، یعنی شرکت رسمی رسام یکی از نام‌های معتبر در این حیطه است. تمامی پروسه‌های تعمیر زیر نظر مجرب‌ترین کادر آشنا به شماتیک فنی دستگاه‌های برقی انجام می‌شود. ضمن این‌که برای تعویض قطعات نیز به‌هیچ‌عنوان جای نگرانی نیست. زیرا نمایندگی تعمیرات ساید دوو به‌عنوان واردکننده بدون واسطه قطعات لوازم‌خانگی دوو نه‌تنها دارای قیمت‌های منصفانه می‌باشد بلکه تمامی قطعات اصلی و اورجینال هستند.

دغدغه کلیدی این است که آیا هزینه تعمیر ساید دوو نیز منصفانه محاسبه خواهد شد؟ باید بگوییم که همه هزینه‌ها درنهایت مطابق نیاز مشتری و در صورت لزوم به سرویس دوره‌ای فیلتر و… در یک فاکتور کلی ذکر می‌شود. درواقع شما هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید. البته اگر مرکز تعمیرات و نمایندگی معتبر و شناخته‌شده باشد.

نمایندگی تعمیرات ساید دوو

مراحل ارائه خدمات رسام سرویس سرویس

[woodmart_info_box image="947" alignment="center" woodmart_css_id="61224d4661f8e" title="ثبت سفارش" subtitle="1" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]این مرحله هم به صورت تلفنی از طریق شماره تماس 37851-021 و هم به صورت آنلاین از طریق فرم ثبت درخواست صورت می‌گیرد.[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="948" alignment="center" woodmart_css_id="61224d1abc797" title="بررسی مشکل" subtitle="2" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]رسام سرویس سرویس از طریق مشاورین درخواست شما را بررسی کرده و تعمیرکار متناسب با دستگاه و برند را انتخاب می‌کند.[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="950" alignment="center" woodmart_css_id="61224cfd3a1b3" title="تعمیر دستگاه و ارائه گارانتی کتبی" subtitle="3" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]با انتخاب زمان دقیق از سمت شما، تعمیرکار در محل حاضر شده و به تعمیر دستگاه شما می‌پردازد. در انتهای کار گارانتی 6 ماهه نیز به شما تعلق می‌گیرد.[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="949" alignment="center" woodmart_css_id="61224cd28e5b8" title="پرداخت هزینه به صورت آنلاین یا در محل" subtitle="4" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]پس از بررسی و تعمیر دستگاه، تعمیرکار هزینه عمل صورت‌گرفته را به شما اعلام می‌کند. می‌توانید هم در محل و هم به صورت آنلاین اقدام به پرداخت نمایید.[/woodmart_info_box]
[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="60608319ba1fe" title="فرم درخواست آنلاین" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" el_class="onlineForm"]
تعمیر ساید بای ساید دوو

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات دوو؟

اما به‌هرحال دستگاه‌های برقی بسته به شرایط استفاده و یا طول عمری که دارند پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند و شما نیاز به تعمیر ساید بای ساید دوو پیدا می‌کنید. در این شرایط شما باید به دنبال نمایندگی تعمیرات دوو باشید. به‌هرحال اولین موضوعی که احتمالاً ذهن شما را درگیر می‌کند که آیا نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو که انتخاب کرده‌اید از پس تعمیر برمی‌آید؟ این تعمیر به‌صورت موقتی انجام‌نشده و دستگاه شما دوباره مدت‌زمان طولانی کار کند بدون این‌که لازم باشد مدام هزینه‌های سرویس و… پرداخت کنید.

خدمات پس از فروش دوو تهران

دستگاه‌های سایدبای‌ساید علاوه بر تعمیر و تعویض قطعات و رفع عیب‌وایراد نیاز به سرویس به‌صورت دوره‌ای دارند. این سیستم‌ها نسبت به یخچال‌های معمولی ساختار و مهندسی پیچیده‌تری دارند و باید حتماً پروسه تعمیرات ساید دوو با دقت چند برابر و تحت نظر یک تکنسین مجرب و با تخصص و سطح بالا انجام گردد.

انصاف در مسئله تعمیر لوازم‌خانگی، انتظاری که احتمالاً شما از یک تعمیرکار دارید. به‌هرحال او به مسائل فنی آشنا است و می‌تواند مشکل شما را با کاهش هزینه انجام دهد. یا این‌که ترجیح دهد بی‌دلیل قطعات دستگاه شما را عوض کند و صرفاً بر اساس آزمون‌وخطا پیش برود. در تمامی شرایط پیشنهاد کلیدی که داریم این است که حتماً و تا جایی که می‌شود کل پروسه تعمیر ساید بای ساید دوو پیش و روی چشمان شما انجام شود. البته درصورتی‌که نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو شناخته‌شده، معتبر و ثبت‌شده باشد در این مورد هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی‌آید.

لیست هزینه‌های رایج ساید بای ساید دوو

(مبالغ به تومان است)

مشکل سرد نکردن ساید
مشکل از گاز دستگاه450 الی …
بررسی کمپرسور1/600 الی 2/500
خرابی فن اپراتور250 الی 870
خرابی المنت290 الی 510
خرابی برد الکترونیکیتعمیر یا تعویض برد
مشکل روشن نشدن ساید
دو شاخه یا سیم رابط را بررسی نمایید تا مشکلی نداشته باشند0
رله و اورلود معیوب است190 الی 290
احتمالا کمپرسور معیوب و باید تعویض شود1/600 الی 2/500
معیوب بودن سنسور180 الی 290
خوابی برد الکترونیکی دستگاهتعمیر یا تعویض برد
مشکل خارج نشدن آب از آبریز ساید
بررسی شیر برقی و تعمیر یا تعویض آن170 الی 510
بررسی پدال آبسرد کن170 الی …
مشکل پارگی شیلنگ آبسرد کن170 الی 260
گرفتگی فیلتر آب دستگاه155 الی …
مشکل یخ نساختن یخساز ساید بای ساید
خرابی موتور یخساز270 الی 510
خرابی شیر برقی یخساز270 الی 520
گرفتگی فیلتر دستگاه 155 الی …
شکستگی و پوسیدگی شانه یخساز و سرویس و تعویض آن170 الی 890
ثبت سفارش خدمات
021-37851