لینک های کاربردی
چرا رسام سرویس

شرکت رسام سرویس با بهره‌گیری از کادری مجرب و کارآزموده از کارشناسان و متخصصین در زمینۀ تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی اعم از یخچال معمولی، یخچال فریزر، یخچال سایدبای‌ساید، جاروبرقی، لباسشویی و … از تمامی برندها (سامسونگ، دوو، ال‌جی، بوش، امرسان، هیمالیا و …) و تلاش در راستای جلب رضایتمندی و اعتماد شما مشتریان عزیز، تنها شرکت ارائه‌دهنده خدمات تخصصی ایده‌آل در زمینه لوازم‌خانگی در غرب، شمال و جنوب غرب شهر تهران می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که با مشاهده هرگونه عملکرد غیرطبیعی لوازم‌خانگی خود، پیش از هر اقدامی، از خدمات بهینه ما در رسام سرویس بهره‌مند شوید. بدون شک رسام سرویس بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

افراد متخصص و با تجربه

رسام سرویس با گردآوری تیمی از متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای و متعهد، به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز مجاز تعمیرات لوازم‌خانگی در تهران و حومه، در هر زمان و هر مکان آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. رسام سرویس، تعمیرکاران و کارشناسان خود را از میان بهترین متخصصانی که با گذراندن دوره‌های آموزشی پیشرفته و فیلترهای گوناگون توانسته‌اند مهارت‌ها و صلاحیت‌های لازم جهت فعالیت در شرکت رسام سرویس را کسب نمایند، برمی‌گزیند. تعمیرات لوازم‌خانگی خود را با خاطری آسوده از کیفیت خدمات به ما بسپارید.

 

خدمات با بالاترین سطح کیفی

اساس عملکرد شرکت رسام سرویس ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی و نازل‌ترین قیمت‌ها می‌باشد و همواره می‌کوشد با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان جامعه از به بارآوردن هزینه‌های بیهوده و مازاد برای مشتریان خود بپرهیزد. در واقع آنچه که اولویت متخصصین رسام سرویس می‌باشد، تعمیر قطعات است نه تعویض قطعات. این اطمینان را به شما خواهیم داد که پس از تشخیص عیوب دستگاه توسط متخصصین مجرب ما در صورت نیاز به تعویض، تمامی قطعات اورجینال می‌باشند.

شرکت رسام سرویس هزینه سرویس و تعمیرات لوازم‌خانگی را دقیق و با جزئیات کامل برای شما عزیزان شفاف‌سازی می‌نماید.

 

تضمین خدمات ارائه شده

مشتریان عزیز پس از اتمام سرویس و تعمیرات لوازم‌خانگی می‌توانند علاوه بر دریافت فاکتور، از گارانتی خدمات رسام سرویس بهره‌مند شوند. گارانتی ۱۸۰ روزه رسام سرویس، گویای تعهدات این شرکت نسبت به کلیه تعمیرات و خدمات ارائه شده توسط متخصصین و تکنسین‌های مجموعه می‌باشد.

 

سرعت

جهت برقراری ارتباط با رسام سرویس می‌توانید از طریق شماره تماس‌های رسام سرویس جهت تعمیرات لوازم‌خانگی تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید از طریق ثبت درخواست تعمیر آنلاین در سایت اقدام نمایید.

در هر ساعت شبانه‌روز و هر نقطه تهران که هستید تعمیرکاران ما در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل موردنظر شما حضور خواهند یافت.

 

تعمیر لوازم خانگی رسام سرویس

سابقه فعالیت

ما با بیش از یک دهه سابقه فعالیت مستمر و موفق در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی و همچنین آشنایی کامل از قطعات و تجهیزات، آماده خدمات‌رسانی به‌صورت شبانه‌روزی در سراسر تهران و حومه می‌باشیم .

 

تعمیرات در محل

یکی از مهم‌ترین خدمات رسام سرویس جهت رفاه حال مشتریان، تعمیر لوازم‌خانگی در محل می‌باشد. رسام سرویس پس از بررسی مشکل، تعمیرکار مناسب با برند دستگاه شما را به محل موردنظر اعزام می‌نماید. تعمیرات در محل علاوه بر حذف خسارت‌های ناشی از جابه‌جایی دستگاه و هزینه‌های مضاف، امکان نظارت مستقیم مشتری را بر عملکرد تعمیرکار فراهم می‌نماید، این امر موجب اطمینان خاطر مشتریان می‌گردد.

 

مشاوره رایگان

هنگام بروز مشکل در کارکرد لوازم‌خانگی می‌توانید ابتدا از مشاوره غیرحضوری متخصصین ما بهره‌مند شوید، کارشناسان ما آماده خدمات‌رسانی به شما در زمینه عیب‌یابی لوازم‌خانگی و ارائه راهکارهای لازم می‌باشند تا در صورت امکان خودتان مشکل را برطرف نمایید.

ثبت سفارش خدمات
021-37851