لینک های کاربردی
تعمیر یخچال دوو
تعمیر یخچال دوو

تعمیرات انواع لوازم‌خانگی دوو زیر نظر شرکت رسمی رسام انجام شده و تمامی تکنسین‌ها دوره‌های مخصوص هر وسیله را به‌صورت تخصصی دیده‌اند. نمایندگی تعمیرات دوو دارای تعمیرکاران با سابقه کاری بالا در زمینه تعمیر یخچال دوو می‌باشد به صورتی که تجربه کاری و تخصص معیار انتخاب تکنسین‌های جدید برای ما محسوب می‌شود.با تمامی این تفاسیر ما برای تعمیرات لوازم‌خانگی دوو گارانتی ۱۸۰ روزه در نظر گرفته‌ایم تا مشتریان عزیزمان با خیال آسوده لوازم خود را به ما بسپارند.

تعمیرات یخچال دوو

خراب شدن هرکدام از لوازم خانه و آشپزخانه برای تمام اعضای خانواده کلافگی و سردرگمی به وجود می‌آورد. معمولاً اولین اقدامی که این روزها انجام می‌شود، جستجو بر اساس برند و مدل، مثلاً جستجوی یک مرکز و نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو است. درصورتی‌که شما با این مشکل مواجه شده‌اید یا می‌خواهید در خصوص تعمیر یخچال دوو اطلاعات مفیدی به دست آورید، به یاد داشته باشید که با دودسته تعمیرکار در ایران مواجه هستید. دسته اول مجوز فعالیت رسمی دارند و یا در حیطه تعمیرات یک سری برندهای خاص فعالیت می‌کنند.

مثلاً شرکت رسمی رسام درزمینهٔ ارائه خدمات پس از فروش دوو در تهران یکی از شناخته‌شده ترینهاست. در و واقع شما می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را به آن‌ها بسپارید که این کار را برای شما انجام دهند.

درباره شرکت رسمی رسام

شرکت رسمی رسام به‌عنوان نمایندگی دوو در ایران فعالیت می‌کند. با ۱۷ سال خدمت‌رسانی به مشتریان فهیم و داشتن ۷۰ هزار اشتراک فعال در سراسر تهران و کرج و لواسانات. اگر لوازم‌خانگی شما در دوران گارانتی شرکت رسمی رسام باشد، کارشناسان ما بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه عیب دستگاه شمارا حل می‌کنند و اگر خارج از گارانتی باشد بازهم می‌توانید از خدمات طلایی ما بهره‌مند شوید. تمامی کارشناسان در این مجموعه ملزم به استفاده از قطعات اصلی و ارائه گارانتی و اعلام هزینه پیش از استارت تعمیرات هستند و در انتهای تعمیرات بایست فاکتور رسمی به شما مشتریان عزیز تقدیم نمایند.

*رضایت مشتری و کیفیت خدمات در رسام شعار نیست*

[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="617f9248632f3" title="۰۲۱-۳۷۸۵۱" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" link="url:tel%3A%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B3%DB%B7%DB%B8%DB%B5%DB%B1|rel:nofollow"]

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

برندهای زیادی در بازار ایران اقدام به عرضه یخچال فریز و لوازم‌خانگی می‌کنند. ازاین‌بین یک سری برندها شناخته‌شده‌تر و محبوب‌تر هستند. دوو نیز یکی از این گزینه‌هاست و فروش بالایی را در ایران به‌عنوان یک برند خارجی تجربه می‌کند.

موضوع تعویض قطعات و استفاده از لوازم و قطعاتی است که توسط برند معتبر تولیدشده باشد. فرض بگیرید که ترموستات یخچال فریز دوو شما دچار مشکل شده است و شما نیاز به تعمیرات یخچال دوو پیدا کرده‌اید. منطقاً ترجیح صددرصدی شما این است که دوباره از یک قطعه اصل با قیمت مناسب استفاده شود یا توسط نمایندگی تعمیرات یخچال دوو عیب‌یابی شود. در شرایطی که برخی از تعمیرکارها از قطعات دست‌دوم استفاده می‌کنند و پول یک قطعه نو را از شما می‌گیرند، موضوع این است که بتوانید حداقل نیاز خود را ازنظر کیفیت دریافت خدمات خواستار باشید.

عیب‌یابی یخچال‌های دوو در تهران توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌شود، اما تنها تعداد کمی از آن‌ها به مسئله تعمیرات یخچال دوو به‌صورت تخصصی وارد و مسلط هستند. هرچقدر هم که این دستگاه‌های برقی به هم شبیه باشند، درنهایت هرکدام توسط یک شرکت و بر اساس یک متریال تولیدشده‌اند. در مورد تعمیر یخچال دوو این موضوع بسیار حائز اهمیت است. شما باید به سراغ نمایندگی تعمیرات یخچال دوو بروید که تکنسین‌های آن آموزش‌های تخصصی تعمیر یخچال دوو را دیده‌اند. یخچال‌فریزر وزن زیادی دارد و بهتر است تا جایی که می‌شود از حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن جلوگیری و خودداری شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

مراحل ارائه خدمات رسام سرویس سرویس

[woodmart_info_box image="947" alignment="center" woodmart_css_id="61224d4661f8e" title="ثبت سفارش" subtitle="1" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]این مرحله هم به صورت تلفنی از طریق شماره تماس 37851-021 و هم به صورت آنلاین از طریق فرم ثبت درخواست صورت می‌گیرد.[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="948" alignment="center" woodmart_css_id="61224d1abc797" title="بررسی مشکل" subtitle="2" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]رسام سرویس سرویس از طریق مشاورین درخواست شما را بررسی کرده و تعمیرکار متناسب با دستگاه و برند را انتخاب می‌کند.[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="950" alignment="center" woodmart_css_id="61224cfd3a1b3" title="تعمیر دستگاه و ارائه گارانتی کتبی" subtitle="3" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]با انتخاب زمان دقیق از سمت شما، تعمیرکار در محل حاضر شده و به تعمیر دستگاه شما می‌پردازد. در انتهای کار گارانتی 6 ماهه نیز به شما تعلق می‌گیرد.[/woodmart_info_box]
[woodmart_info_box image="949" alignment="center" woodmart_css_id="61224cd28e5b8" title="پرداخت هزینه به صورت آنلاین یا در محل" subtitle="4" svg_animation="no" info_box_inline="no" img_size="70x70"]پس از بررسی و تعمیر دستگاه، تعمیرکار هزینه عمل صورت‌گرفته را به شما اعلام می‌کند. می‌توانید هم در محل و هم به صورت آنلاین اقدام به پرداخت نمایید.[/woodmart_info_box]
[woodmart_button color="primary" size="large" shape="semi-round" woodmart_css_id="60608319ba1fe" title="فرم درخواست آنلاین" full_width="no" button_inline="no" button_smooth_scroll="no" el_class="onlineForm"]
عیب‌یابی یخچال‌های دوو در تهران

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات دوو؟

اما به‌هرحال دستگاه‌های برقی بسته به شرایط استفاده و یا طول عمری که دارند پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند و شما نیاز به تعمیر لوازم خانگی دوو پیدا می‌کنید. در این شرایط شما باید به دنبال نمایندگی تعمیرات دوو باشید. به‌هرحال اولین موضوعی که احتمالاً ذهن شما را درگیر می‌کند که آیا نمایندگی تعمیرات یخچال دوو که انتخاب کرده‌اید از پس تعمیر برمی‌آید؟ این تعمیر به‌صورت موقتی انجام‌نشده و دستگاه شما دوباره مدت‌زمان طولانی کار کند بدون این‌که لازم باشد مدام هزینه‌های سرویس و… پرداخت کنید.

عیب‌یابی یخچال‌های دوو در تهران

پس حق می‌دهیم که شما هم به دنبال یک مرکز تعمیر یخچال دوو در منزل در تهران باشید. چون عموماً و به‌جز در موارد خاص این کار قابل انجام است. عده‌ای نیز اطمینان ندارند که یخچال را از محل خارج کنند و دوست دارند کل پروسه سرویس و تعمیرات یخچال دوو در دید راس و معرض دید آن‌ها انجام شود. چه‌بهتر می‌شود که یک تعمیرکار به شما تضمین کیفیت کار بدهد. چون ممکن است پس از تعمیر و در عرض چند ساعت و یا چند روز مجدداً دستگاه شما دچار مشکل شود. در این حین شما باید بتوانید پیگیری‌های لازم را انجام دهید و یا از نمایندگی تعمیرات یخچال دوو بخواهید مشکل شما را دوباره بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کند.

به‌هرحال این حق مشتری است و به‌هیچ‌عنوان هم حساسیت اشتباهی نیست. بهتر است پس از تعمیر دستگاه موردنظر حتماً از نمایندگی تعمیرات دوو فاکتور اخذ کنید. در این صورت اطمینان خاطر خواهید داشت که هر قطعه بنا به چه دلیل و با چه نرخی تعویض و روی دستگاه شما نصب شده است.

لیست هزینه‌های رایج یخچال دوو

(مبالغ به تومان است)

مشکل روشن نشدن یخچال فریزر و ساید بای ساید
ترموستات معیوب است180  الی 350
سنسور معیوب است180 الی  290
رله و اورلود معیوب است190  الی 300
کمپرسور معیوب است600/1   الی  500/2
برد دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض داردمتغیر
اتومات نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید
دستگاه نیاز به شارژ گاز دارد (بدون لوله کشی)390   الی 750
برد الکترونیکی باید تعمیر شود320 الی متغیر
تعویض لاستیک دور درب190 الی 310
ترموستات معیوب است180 الی 290
سنسور معیوب است190 الی 285
مشکل برفک زدن یخچال
خرابی ترمودیسک و تعویض آن190 الی 290
خرابی المنت در یخچال دیفراست290  الی 490
خرابی لاستیک دور درب و تعویض آن160  الی 390
خرابی برد الکترونیکی یا تایمر در نوفراست280 الی …
خرابی ترموستات و تعویض آن160  الی 390
خرابی لاستیک دور درب و تعویض آن180 الی 320
مشکل سرد نکردن یخچال
شارژ گاز دستگاه450  الی 700
خرابی ترموستات و تعویض آن190  الی 290
سنسور معیوب شده در دستگاه های نوفراست150 الی 250
خرابی کمپرسور و تعویض آن1/600 تا 2/500
معیوبی ترمو دیسک  در دستگاه نوفراست250 تا 320
خرابی المنت و تعویض آن در دستگاههای نوفراست290 تا 490
خرابی فن اواپراتور390 تا 670
خرابی فن کمپرسور290 تا 580
ثبت سفارش خدمات
021-37851